Tentavecka

Såhär kommer hela min vecka se ut. Dränkt i böcker, texter och anteckningar för jag har nämligen tenta på fredag. En tenta om vintern och allt vad det kan innebära; fåglar, vatten, förna, knoppar och spår. Just nu försöker jag sätta mig in i vattenmolekyler och dess uppbyggnad, väteatomer & syreatomer, så vi får se om jag lyckas bli något klokare kring det. Får ta och se saker från de positiva, att när denna tenta är klar och godkänd så är det bara en tenta kvar denna termin, hur skönt är inte det! Och nästa år är det inga tentor alls, men desto värre en C-uppsats, som jag btw redan har ångest över. Känner att jag måste börja klura lite på vad som intresserar mig och vad jag kan tänka mig skriva om.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016