Chili wok

Dagen började tidigt och vått. Efter att ha lämnat tjejerna så satte jag mig på cykeln och cyklade till tågstationen, en ca 3 km cykeltur, och det ösregna. När jag var framme vid stationen såg jag ut som en dränkt katt, sen fick jag stå blöt och frysande och vänta på tåget. Vissa dagar hatar jag att pendla.

Efter seminariet så var det ett tag kvar tills mitt tåg åkte hemåt så jag och några studiekamrater passade på att äta lunch på stan. Buffé på chili wok, riktigt gott, kinamat kan liksom aldrig bli fel. Sen blev det lite window shopping på bl.a. H&M. Är livsfarligt att gå in på barnavdelningen, finns hur mycket fint som helst nu till våren. Så när våren väl ha kommit så får den nog bli en liten shoppingspree. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016