Tentapanik

Haft Lejla hemma hela dagen och Adina har varit iväg i skolan och haft friluftsdag. Hon var inte taggad här på morgonen, en hel dag ute lockade inte. Men när jag gick iväg och hämtade när hon hade slutat så var hon nöjd. De hade gått iväg till tivoliparken och lekt och hon hade haft roligt, så det var inte så hemskt som hon hade målat upp för sig. Dessutom hade hon ju med sig varmchoklad och jordgubbar till matsäck, det är inte dåligt.

Nu på eftermiddagen har vi legat i sängen. Tjejerna har kollat på Pelle Svanslös och Kalle stropp & Grodan boll. Och jag, jag har suttit och nött in tentan inför imorgon. Vet inte riktigt hur jag ska känna. Hela veckan har det varit relativt lugnt och när jag har läst har jag känt att jag kan det här. Men som vanligt när det är dagen innan så kommer paniken och man bara känner "Jag kan inget!"
Panik!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016