Cetaphil

Jag prenumererar på Glossybox, vilket innebär att jag varje månad får en låda med fem utvalda skönhetsprodukter hem i brevlådan. I januariboxen så fick jag bla. ett provutskick utav cetaphil gentle skin cleanser, och jag älskade den. Denna kräm rengör huden utan att ta bort de naturliga fetterna och jag har väldigt torr hud, speciellt nu på vintern, så de flesta rengöringskrämerna torkar ut min hy ännu mer. Men inte den här, den här återfuktar och gör min hy mjuk och fuktig, så jag var tvungen att köpa hem den i originalförpackning. Passade även på att köpa hem en grej till från deras produkter, nämligen en moisturizing lotion som går att använda på både ansikte och kropp. Så den ska testas och jag hoppas den är lika bra som rengöringen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016