Java

Nu är tentan färdigskriven och klar, så nu kan jag lägga det åt sidan för tillfället. Det kändes faktiskt bra och jag tror att det kan ha gått vägen. Frågorna var inte för hemska och jag kände att jag kunde varje fråga. Dock upptäckte jag något slarvfel jag gjort, vilket är enormt irriterande och jag hoppas att det inte kommer vara avgörande. Men nu är det bara att vänta i tre veckor på resultatet och hoppas på det bästa.

Efter tentan gick vi i min studiegrupp iväg och fikade på Java. Nästa delkurs startar ju på måndag så vi försökte lägga upp en planering efter studiehandledningen. Skönt att ha lite koll på läget och ligga lite i förväg. Tog en varm ciabatta med kyckling och curry och den var inte illa!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016