Robotfiskar

Denna söndag har varit precis som en söndag ska vara, lugn och delvis händelselös. Tidigt i morse åkte Amir iväg till skjutbanan i några timmar så jag och tjejerna tog en liten sovmorgon och drog oss i sängen. Så skönt!
När han sen kom hem vid tolv tiden så klädde vi på oss och åkte iväg till Marieberg. Behövde hämta ut Selmas recept på apoteket och alla apotek här i stan var ju stängda idag. Damen som stod i kassan sa förundrat till mig när jag lämnade in receptet "Det var väldigt var många katter det är som har ont idag, jag vet inte hur många av de här recepten jag har löst ut". Så jag berättade att de hade haft en kastreringskampanj hos veterinären igår, så det är säkert alla därifrån som åkt in för att hämta ut. Så då tyckte hon det verkade lite mer rimligt.

Tjejerna skulle självklart in på BR en sväng också, de ska ju bara "titta" du vet. Men som vanligt blir det inte bara att titta, utan även idag fick det följa med lite grejer hem. Adina köpte robotfiskar till sitt akvarium, så det har båda suttit och lek med hela eftermiddagen.

Resten av dagen har bara varit lugn och skön. Vi har legat och kollat på Pokémon tillsammans allihopa, då även Selma. Hon är väldigt kelsjuk nu, mer än vanligt, så hon låg hos Lejla under hela filmen och bara mös.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016