Poster

Beställde hem en poster i början av veckan som vi ska ha i vardagsrummet. Har velat ha den länge så nu slog jag till. Så idag när jag kom hem så låg det ett avi i brevlådan. Glad gick jag till posten för att hämta ut mitt lilla paket, men den lyckan var kortvarig. När jag fick paketet i handen så såg jag ett runt klistermärke mitt på förpackningen där det stod "Denna försändelse har skadats i posthanteringen. Vi ber om ursäkt. Posten"

Postern har blivit veckad och är förstörd. Pricken över i:t kommer väl vara om företagen nu skickar tillbaka att de inte ansvarar för postens hanteringen av paketen och att de inte kommer ersätta ordern.

Men tack iallafall posten, ni bad om ursäkt, nu är allt bra och postern blev magiskt hel igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016