It´s friday!

Då var det äntligen fredag och vi var alla lediga idag, förutom Adina. Amir fyller även år idag och såklart hann inte min present komma på posten, så han får den nästa vecka istället. Efter att Adina hade slutat skolan så begav vi oss in till Örebro för att veckohandla i vanlig ordning. Passade även på att åka förbi djuraffären och handla mat till djuren här hemma. Gerbilerna går förresten väldigt bra ihop och det var inga större problem att introducera de nya. Hur skönt som helst, hade inte varit roligt om det bara skulle sluta i fight.

När vi kom hem så såg jag att jag hade fått resultatet från min tenta som jag gjorde i januari. Den var jag väldigt nervös över då det inte kändes bra alls när jag lämnade salen, men chockerande och glädjande nog så klarade jag den! Måste verkligen ha varit på håret, så ska bli kul att hämta ut den och se hur många poäng jag skrapade ihop. Nu känner jag iallafall en stor lättnad över att ha den avklarad och jag är nu helt klar med termin tre. Nu är det bara att börja kämpa igen inför näst kommande tenta som är om två veckor, om fåglar. Den kommer bli kämpig, alla småfåglar ser ju likadana ut (i mina ögon).

Hur som så lyxade vi till det och firade den klarade tentan med hemmagjord pizza, mozzarella och basilika, gudomligt gott och den avnjöts framför tv:n och Netflix.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016