Vart ska jag lägga alla julklapparna?

Söndag idag och som alla andra söndagar spenderades denna på dansskolan under eftermiddagen, men nu är det bara en danslektion kvar tills dansavslutningen och terminslut. Båda tjejerna har sagt att dom inte vill dans något mer och inte vill fortsätta efter nyår, men vi får väl se om dom håller kvar vid det. Tycker dock det vore synd om dom inte vill fortsätta då jag tycker att det är bra att ha lite aktiviteter och att dans är en väldigt bra sådan, speciellt när dom faktiskt är så förtjusta i dans som dom är. Får helt enkelt fråga dom en gång till sen när anmälningarna för den nya terminen ska in.

Något mer har det väl inte direkt hänt idag, väl hemma så har jag mest städat lite grann, skurat i badrummet och bara fixat lite smått. Sen medan barnen badade innan läggdags så passade jag på att slå in lite julklappar och lägga undan. Vet inte riktigt ännu hur vi ska lösa hela julklappsproblemet med vart vi ska lägga paketen. Vågar jag chansa med att lägga dom under grannen och sen hoppas på att Yoda inte är där och tuggar när vi är borta, det är frågan?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016