Anna och Elsa dockor

Julen närmar sig med stormsteg och det är bara 40 dagar kvar till julafton, den ni! Så jag har redan tjuvstartat julhandlandet och införskaffat lite julklappar. Lejla önskar sig väldigt mycket Frost saker och Sofia den första medan Adina är mer inne på Monster high och dockor.

Till Adina har jag såklart hittat en del Monster high prylar men inte så mycket mer, tycker det är lite trixigt med att komma på saker när dom inte har en riktig önskelista!
Men dessa tre saker har jag hittat till Lejla, en Anna och Elsa docka i mjukdjursform samt Olof såklart! Så dom kommer nog bli en stor hit för henne, dom är ca 40 cm långa så dom är inte små. Båda tjejerna är väldigt förtjusta i mjukdjur och det är nog det dom är mest fästa vid och leker med mest. Barbiedockor och liknande slutar bara med att dom saknar både armar och ben, så jag tyckte att dessa var helt perfekta för henne.


Kommentarer

  1. Hej, Jag undrar vart du har hittat dom här dockorna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Dom är köpta på Ebay faktiskt :) Tar ca 2 veckor med frakt att få hem, men om du hade tänkt köpa dom till jul så hinner du nog få hem dom tills dess.

      Radera
    2. Såg även att de säljer liknande på lekmer.se

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016