Dansskolan

Sitter på dansskolan och väntar på att Lejla ska dansa klart, sen när hon är färdig så blir det att snabbt åka och handla till middagen för att sen åka hem och lämna av allt och åka tillbaka till dansskolan för Adinas lektion. På söndagar spenderar vi största delen av eftermiddagen på dansen så söndagarna brukar bara flyga förbi.

Och imorgon börjar min vfu igen, vilket innebär två veckor på förskolan, men sen är jag färdig med praktiken för denna gång. Lite små trist då jag trivs väldigt bra där jag är, men eftersom jag är på en övningsförskola så har jag möjligheten till att komma tillbaka under nästa vfu-period om jag skulle vilja. Är dock lite delad till om jag vill det eller inte, eftersom jag trivs som fisken i vattnet så skulle det ju vara hur skönt som helst att komma tillbaka till ett ställe du har vant in dig i, men samtidigt så har jag ju nu chansen till att välja olika förskolor för att se hur olika alla arbetar och se olika sorters verksamheter. Men jag har ett år på mig att bestämma mig så det hinner jag nog besluta mig om tills dess!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016