Vitamin Well Stevia

Amir åkte iväg och jobbade kl 05 i morse medan jag och barnen låg kvar och snarkade en stund till, ledig dag för oss så vi behövde inte rusa upp ur sängen allt för tidigt. Lejla vaknade runt nio snåret, inte allt förfärligt tidigt, men Adina låg kvar och sov enda till klockan elva. Hon måste ha varit trött!

Jag är fortfarande sjuk, så får knapra i mig några Alvedon för att lindra huvudvärken och febern. Jag sover så himla dåligt när jag är förkyld, är så svårt att somna när man är alldeles täppt och snorig. Tur nog så har jag en Vitamin Well i kylen med lite c vitamin plus koffein, så jag ska nog allt piggna till lite. Den dricka är btw himmelsk god och dessutom kanon för mig, noll kolhydrater i. Perfekt när suget efter läsk eller saft är för starkt, då är det bara att slurpa i sig denna och med gott samvete.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016