Babybell & räksmörgås

Ikväll var det dags för Mello, som det kommer vara varje lördag ett tag fram över, och såklart ville ju barnen ha lite lördagsgodis till det. Så vi for iväg till affären för att handla lite gott, även Amir plockade på sig lite snacks och då kommer vi till det jobbigaste med min kost. Vad tusan ska jag sitta och smaska på då medan de mullar i sig massa gott?

Går nog runt och kollar på varenda hylla i hela affären för att kolla om det fanns något som såg någorlunda gott ut och som även är tillåtet för mig att äta. Kan säga att jag inte hittade mycket!
Förstår egentligen inte varför det inte finns mer snacks och välja på i vanliga livsbutiker för oss som helst vill skippa kolhydraterna, så svårt kan det väl inte vara att tillverka något gott utan the carbs. Men tydligen så är det det, eller så inte efterfrågan så hög?

Hur som helst så fick jag iallafall med mig ett nät med Babybell och så köpte jag med mig lite räkor från salladsbaren så jag kunde fixa några goda räksmörgåsar till mig. Och det smakade faktiskt minst lika gott som den där chipspåsen som jag annars hade mullat i mig!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016