The overly attached wife

Kan nog inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att Amir ska börja jobba förmiddag från och med på måndag. Jag börjar lessna lite på att sitta ensam varje kväll efter att barnen har somnat.
Visst, det är väl skönt att ha kvällarna för mig själv och bara strosa runt och göra det som faller mig i smaken, men det är inte skönt eller kul att göra det fem dagar i veckan.
För inte finns det något speciellt underhållande att titta på på tvn, internet är inte speciellt underhållande det heller. Man läser de bloggar man följer, checkar läget på Facebook och sen är man klar. Sen sitter man där och väntar på att han ska komma hem.

Nej,vad jag gnäller och låter klängig! Jag är "The overly attached girlfriend" personifierad, haha.
Nej,så illa är det väl kanske inte,än. Jag är bara en ensam liten tös som saknar sin andra hälft.

Bjuder på en gammal bild, från 2008

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016