Remiss och provsvar

Idag var det inte lätt att få upp de små liven när klockan ringde. Att vara ledig i fyra dagar sätter sina spår!
Men upp gick dem efter lite tjat.

Medan tjejerna satt och åt frukost försökte jag få tag på vårdcentralen angående mina prover som jag ej har fått tillbaka, även fast det var två månader sen jag tog dem, samt se vart remissen till dietisten har tagit vägen. Trodde först att jag skulle få en tid sent på eftermiddagen för det är vad som är vanligast här. Men nu har de tydligen påbörjat något nytt och har satt ihop tre "läkarteam" så det finns tre olika nummer att ringa, så du får först kolla upp vilket team din läkare är i. Ringde iallafall kl 08:20 till Team 1 och fick en telefontid kl 08:45, vilket mirakel.

De ringde iallafall upp och hon tyckte att det var konstigt att jag varken fått svaren eller remissen, men skrev en lapp till min läkare att hon skulle ringa mig på måndag mellan klockan 11-12. Så då får vi väl se på måndag vad domen blir, förhoppningsvis hittades ingenting!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016