Sockerhög

Idag skulle de ha disco på dagis, så på morgonen stod Adina och noggrant valde ut vad hon skulle ha på sig. Något glittrigt var ett måste.
När jag hämtade dem var det alldeles varma efter allt dansande, de var även lite sockerhöga efter att ha ätit allt gott, men det kanske hinner gå ut ur systemet innan läggdags ikväll ;)

Väl hemma så började jag förbereda maten inför kvällen, Amir slutar tidigare på fredagar så han hinner hem för att ha lite fredagsmys med oss. Och eftersom det är fredag har jag även fixat i ordning något gott till mig som jag kan sitta och mumsa på medan de andra sitter och äter chips och diverse grejer.

Chokladmousse, gjord på 86% choklad, vispgrädde och äggulor. Som jag serverar med lite bär. Riktigt mumsigt!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016