Say Yes to the Dress

Igår var barnen billiga, det kan jag lova. De bråkade konstant med varandra, lyssnade inte för fem öre och de gånger jag sa till så stod de bara och skratta åt mig. Kan säga att jag räknade till tio hundra gånger och jag verkligen längtade tills klockan blev sju och det var sängdags.

När monstrerna äntligen hade somnat så passade jag på att träna lite, körde lite med Kettlebell och avslutade med en timme på löpbandet.
Har lyckats gå ner 3 kg nu på två veckor så det är jag nöjd med och jag hoppas att siffrorna fortsätter att sjunka på vågen.

Efter att ha duschat så kröp jag ner i soffan med täcket och satt och kollade på "Say Yes to the Dress" på Netflix tills Amir kom hem från jobbet. Så det blev ett bra avslut på dagen trotts barnens bravader.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016