Vår helg

Helgen har varit lugn och skön, som vanligt. Fick en bra start på helgen då jag fick tillbaka tentaresultatet, och jag blev godkänd. Var ett poäng ifrån vg så det kändes lite surt då jag vet att jag gjorde ett slarvfel som kostade mig det där lilla poänget. Men jag blev iallafall godkänd, med marginal, så jag är nöjd ändå.

Åkte och veckohandlade i fredags, i vanlig ordning, och jag hade fått några kuponger från Smartson för att testa lite produkter b.l.a Haribos nya godispåsar Zourr och sen juicen Caprisun. Så detta passade vi på att gotta i oss och godiset smakade riktigt bra. Drickan var ju såklart också god, men det visste vi ju redan då vi har druckit den många gånger förr.

I lördags var det dags för final i Mellon, tjejerna hejade såklart på Samir och Viktor, jag hejade på Oscar Zia och Amir på Robin Bengtsson. Och ingen utav oss fick som vi ville men det är inte hela världen, jag tror vi överlever. Tjejerna började gråta av skratt när det var Bada nakna's tur och båda killarna drog av sig byxorna i slutet och bara stod i badbyxor på scen. Det var deras höjdpunkt på kvällen. De orkade inte vara vakna hela programmet utan somnade ungefär när juryrösterna började. Så det första Lejla frågade i morse när hon vakande var vem som vann och hon verkade inte så impad över resultatet, hon sa bara "Jaha" sen gick hon.

Söndagen har varit lugn, vi har spelat och tittat på film och ätit nyttigt och gott snacks till och bara laddat för den kommande veckan. Adina är fortfarande hostig men feberfri men jag börjar dock känna mig lite krasslig, så vi får se vart det tar vägen. Förhoppningsvis ingenstans.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016