The week from hell

Lång dag idag, föreläsning hela förmiddagen för att sedan avslutas med ett bildpass på eftermiddagen där vi färdigställde våra masker. Min fina Minion kreation kommer nog gå hem hos tjejerna sen när den får följa med hem. Den blev ypperligt fin, säger vi, men man ser iallafall vad den föreställer. Så jag är nöjd med det!

Den här veckan är en helvetesvecka utan dess like. Åker iväg 07:30 varje morgon och kommer hem 17:30 varje kväll. Väldig långa dagar och Amir jobbar eftermiddag vilket innebär att jag får stå för kvällsmaten och läggningen helt själv. Så när tjejerna väl är i säng så är jag också redo för att däcka. Jag brukar lägga mig i sängen och plöja igenom något avsnitt av Cityakuten, som jag just nu håller på och kollar om, för att komma lite till ro innan jag somnar. Nu efter att tjejerna hade somnat så la jag mig i ett varmt bad. Jag är så frysen av mig så det finns inget skönare än att lägga sig i ett hett bad så man blir alldeles röd som en kokt kräfta. Så där låg jag en stund och njöt och tittade på lite Youtubekanaler. Nu ska jag dock bädda ner mig i sängen och glo på lite tv innan John Blund kommer på besök.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016