Tårtdekoration

Kort dag i skolan även idag, så skönt! Var fruktansvärt trött i morse så jag köpte mig en chai latte med förhoppningen om att piggna till lite,men jag hade så fel. Hann iallafall med 12 bussen mot resecentrum men den pajade efter halva vägen. Så jag fick gå av bussen och gå den resterande vägen till tåget. Så där fick jag min motion för dagen.  Kom iallafall hem i tid och som vanligt möta Amir i ytterdörren innan han for till jobbet.

Jag och tjejerna har bara tagit det lugnt hemma, Adina har kvar sin rethosta som inte tycks vilja försvinna och jag var så trött att jag kände mig mer död än levande. Har fått lite gjort hemma iallafall i form av att fixa i ordning dekorationerna till Lejlas tårta. Jag har skrivit ut lite bilder på Paddington som jag sedan limmade fast på hårt papper och klippte ut och satte fast på pinnar. Detta ska jag sen trycka ner i den färdiga tårtan och voilá, vi har en Paddingtontårta efter Lejlas önskemål.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016