Bildprojekt

Igår förmiddag så ringde Adinas fröken och berätta att Adina inte alls verkade må bra. Hon frös och skakade och verkade varm, så jag fick gå och hämta hem henne. Turligt nog var jag hemma på förmiddagen så det var bara för mig att gå bort och hämta henne på en gång. Väl hemma så gick hon direkt till sin säng och somnade med detsamma. Sen fick Amir ta och åka från jobbet då jag behövde ta mig iväg till skolan. 

Så idag har tjejerna och Amir varit hemma, Adina är piggare och det ser ut att bli skola för henne imorgon. Jag har varit i skolan hela dagen och målat och kladdat. Vi gjorde ett stort bildprojekt i grupper och slutresultatet blev rätt häftigt ändå. I början såg det inte mycket ut för världen, men tänk vad lite färg kan göra!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016