Nytt in

Var på Lager 157 i fredags och kikade lite. Tycker de har bra kläder för barn men hittar dock sällan något till mig själv. Den här gången var jag ute efter kläder till tjejerna, båda två växer som ogräs och Lejla har vuxit ur hela sin garderob så där behövs det påfyllning. De hade en kanon deal på farfars tröjor för ynka 15:-/st, tog två stycken då det var max köp per kund. Annars hade jag nog köpt på mig hur många som helst i diverse färger.

Hittade även fantastiskt snygga ryggsäckar som fick följa med hem. Lejla valde en grön och Adina valde en svart och jag är själv sugen på att köpa mig en, så det kanske blir ett besök tillbaka dit inom en snar framtid.
Ryggsäckarna var en aning stora för tjejerna men inte så farligt att de är oanvändbara. Den ryggsäcken som Adina har just nu är en barnryggsäck och är istället på gränsen till för liten. De dagar då hon har idrott så får jag pressa ner handduken och kläderna. Så det problemet kommer jag inte ha längre iallafall.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016