Vanish

Idag fick jag hem mitt paket ifrån Buzzador som innehöll ett flertal Vanishprodukter som jag ska sätta på prov. Det hela går ut på att jag ska fläcka ner några tygbitar, som följde med i paketet, med diverse svår borttagna fläckar, som exempelvis vin, gräsfläckar, choklad osv.
Detta ska jag dokumentera med före och efter bilder för att sedan visa upp resultatet. Jag fick även med massa "prova på" påsar som ska delas ut till vänner och familj. Så nu ska vi smutsa ner massa tygbitar här hemma med diverse fläckar!

Någon som har ett tips på någon fläck som är super svår att få bort som jag kan testa?



Kommentarer

  1. Hej! Jag har Vanish rosa. Tar lite över tvätt medel både färg (ljus) & vit.
    Kör även med Vanish spray om det är stora fläckar. Bara spruta rakt in i maskin.
    Jag är nöjd med det.
    Hoppas du också blir det :)
    // Catta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hittils bara hunnit pröva den nya powergelen, och den är ju verkligen fantastisk! Så antar att jag kommer bli nöjd med det andra också :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016