Rastlösa flickor

Försöker mig på att sitta och plugga inför morgondagens seminarium, men det är ju lättare sagt än gjort när man har två tjejer här hemma som härjar runt. Lejla mår mycket bättre nu och utslagen är borta så det märks att penicillinet har gjort sin verkan vilket är skönt, men då är det också tuffare att ha henne hemma när man själv försöker läsa och hon är rastlös och far runt som en huvudlös höna. Så får försöka underhålla dom och samtidigt försöka göra det jag ska.

Har åtminstone kommit en bit på vägen men nu är det paus för att fixa lite mat, barnen bad om sin favorit mat, korv med bröd, så ska ställa mig och fixa det åt dom. Jag avskyr korv så jag köpte mig en sallad från salladsbaren tidigare som jag ska mumsa i mig. Sen är det bara att sätta sig och läsa igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016