Julpyssel

Lördag och äntligen helg, men det är inte bara att ta det lugnt och relaxa för jag har salstentamen på torsdag så här måste det pluggas. Men idag åkte iallafall jag och barnen iväg hem till mina föräldrar för att julpyssla lite tillsammans. Och jösses vad barnen har pysslas och donat, Adina var i paradiset med alla dess sorters material och hon gick all in. Lejla tyckte ju såklart också att det var roligt men vill helst att jag ska göra sakerna åt henne medan hon tittar på, och riktigt så hade ju inte jag tänkt mig. Men jag gjorde allt några saker jag mig, bland annat några tomtar och sen så passade jag på att pimpa mammas kylskåp så som jag gjort här hemma, så nu är även kylskåpet i julstämning!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016