Frost leggings

Mina barn är tokförälskade i filmen "Frost" och det har dem varit enda sen filmen kom förra året. Filmen har de säkert sätt ett hundratal gånger och låtarna finns i deras spellista på Spotify och spelas flitigt i bilen och såklart består halva önskelistan för årets julklappar utav Anna och Elsa saker.

Så var jag och tjejerna inne på Marieberg för någon dag sedan och gick in på H&M, som bekant för de med småbarn består H&M's barnavdelning väldigt mycket utav Disney, allt från de klassiska prinsessorna till de lite nyare figurerna som Doc Mcstuffins och Sofia den första. Och såklart finns det väldigt mycket Frost kläder och barnen blev ju tokiga, de hade hamnat i sjunde himlen.

Så Lejla köpte med sig ett par fina leggings med Anna och Elsa på varsitt ben och sen lite snöflingor på, lite juligt och fint. Och såklart skulle hon ha på sig dem till förskolan nästa dag och visa sin kompis Alicia som också är väldigt förtjust i Frost, så när jag hämtade henne senare på dagen som kom både fram till mig och Alicia sa "Mamma, kan du köpa såna till mig också?"
Barn, de är väl för goa ibland!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016