Tröjan som inte går att hitta.

Vädret idag har inte alls varit kul, bara regn och åska så idag har vi stannat inne. Barnen har suttit och kollat på film samt lekt lite med Play doh medan jag städade, man får ju passa på när vädret är skit för det är inte lika kul att behöva städa och fixa när det är fint ute.

Efter att Amir hade kommit hem från jobbet så betalde vi alla räkningar sen tog vi en sväng in till Marieberg. Jag skulle köpa mig en träningströja, en långärmad, men det var verkligen omöjligt att hitta. Fanns väl ett par få men det hade såna gräsliga färger, allt var i neon, och jag vill hellre ha något mer neutralt eller åtminstone inte någon färgexplosion. Så det får bli att beställa något från nätet istället.
Amir tyckte jag var kräsen och tyckte att det fanns jätte mycket fint och att neon är ju bra, för då kan alla se mig. Men det är väl det minsta jag vill när jag är ute och springer och ser ut som en rödblommig flodhäst!

Hittade dock lite annat, köpte lite underkläder till mig samt en kofta och en klänning. Köpte även kläder till barnen, tre klänningar och en tröja som de får dela upp vem som ska ha vilken. Eftersom de nu har samma storlek på kläder så brukar dom inte bry sig så mycket om vilken som är vems utan de använder alla kläder båda två och turas om att ha en viss tröja osv.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016