Möjlig inflammation?

Vaknade inatt av att jag hade så ont i högra höften och jag kunde inte alls ligga på den sidan utan att det strålade ner i hela benet. Så natten har inte varit så bra och det har inte blivit många timmars sömn.  Så när jag vaknade på morgonen hade jag fortfarande ont och jag var stel som en pinne, fick rulla mig ur sängen och när jag går ser jag ut att vara minst 99 år gammal.
Vet inte om jag har råkat ut för en inflammation och om det kan bero på allt löpande som jag har sysslat med den senaste tiden. Jag har väldigt lätt för att dra på mig inflammationer och får det ständigt i mina handleder. Det var dock mycket värre när jag jobbade inom vården som flitigast, då hade jag det minst en gång i månaden. Nu har jag det som tur är inte lika ofta utan bara lite då och då.
Hur som haver,blir det inte bättre inom någon dag får jag väl gå iväg till vårdcentralen, men jag brukar bara få som svar från dem att jag ska ta lite Ipren och återkomma inom en vecka om det inte blir bättre.

Jag och barnen startade iallafall morgonen med en kanon frukost. Vi gjorde smoothie på färska bär, jordgubbar, blåbär, banan och passionsfrukt, underbart gott. Sen blev det lite äggsmörgås och flingor, bättre start på dagen kan man inte få.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016