De två sista dagarna

Då har jag varit iväg och lämnat de små trollen på dagis, denna vecka blir en kortis med endast två dagar då det är nationaldagen på fredag och därmed en röd dag. Denna veckan är även den sista för sen går jag och barnen på ledighet hela långa sommaren och kommer inte tillbaka förrän slutet på augusti.
Jag hade massa föräldradagar kvar så jag tog ut min föräldraledighet, så slipper barnen vara på dagis hela sommaren. För även fast dagis enbart består av lek och roliga aktiviteter så behöver även dom få vara hemma och bara vara.

Men på gården här ute är det proppat med barn i deras ålder, så dom kommer inte bli ensamma i sommar iallafall. Utan det finns gott om barn att leka med.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016