Underbara vinterkräksjuka ♡

Var några dagar sedan det blev någon uppdatering här,råkade nämligen ut för den hemska vinterkräksjukan och har inte gjort något annat än legat till sängs de senaste tre dagarna.

Nu börjar jag dock må bättre och jag får i mig lite soppor för tillfället.
Vinterkräksjukan är absolut det värsta jag vet, dels för att kräkas är en stor fobi, hatar det överallt annat!
Och dels för att det känns som om man håller på och dö sakta men säkert.  Låg på toaletten 8 timmar i sträck och kräktes minst var 5:e minut, till slut fanns det inget mer att kräkas upp men jag var ändå tvungen att kräkas, då känns det som om magen vrider sig ut och in.

Men som sagt mår jag bättre nu och som tur är är det bara jag som hittills blivit sjuk, barnen och Amir har klarat sig och hoppas på att det förblir så *peppar peppar ta i trä*
Barnen har ändå stannat hemma med mig då dom kan bära på smittan och jag vill inte att dom smittar ner hela sitt dagis. Så dom får gå iväg när jag är helt frisk igen för då borde det vara riskfritt.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016