Promenader,soffhäng och religion

Då var det fredag idag då,blev en kort vecka för våran del men det är ändå skönt med helg.

Hämtade barnen lite tidigare än vanligt idag så vi passade på att vara ute en stund då det var så fint väder idag med solsken och blå himmel. Så dom fick springa av sig lite energi och när dom var röda om både näsa och kinder begav vi oss in igen.

Vi kommer nog bara ta det lugnt ikväll,se om vi kan hitta någon film att kolla på allihopa och kanske äta något gott till. I alla fall till dom andra då jag fortfarande har svårt att få i mig något att äta.

Resten av helgen blir nog lugn den med,inte något speciellt planerat. Måste plugga ikapp en del jag missat under veckan sen har jag även ett prov på måndag morgon om kristendomen som jag måste läsa lite djupare om.Har nämligen aldrig intresserat mig av någon sort religion tidigare så för att få ett bra betyg måste jag nog läsa lite mer än det grundliga som man kan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016