Mjukstart på veckan

Ny vecka och en mjukstart blev det,slutade redan kl 11:00 idag så det blev en riktig kort dag. Gick hem hämtade barnen sen begav vi oss ut på en långpromenad.

Efter ca 1 timmes promenad gick vi förbi en pizzeria och då ville Adina tvångt äta där,så efter lite diskuterande gick vi in och åt lunch.
Barnen fick dela på en kebabtallrik och dom åt upp hela väldigt snabbt,så då var pizza bagaren väldigt snäll och gav dom en extra tallrik med pommes som dom slukade i sig.
Jag själv satt bara och tittade på,har inget sug överhuvudtaget till snabbmat så jag åt när vi kom hem istället.

Sen fortsatte vi att gå en stund till,gick förbi bäcken där alla änder samlas på vintern,behövde bara ställa vagnen vid kanten så kom dom springandes uppåt allihopa, antagligen i hopp om att vi hade bröd med oss.

Gick sen hem hämtade träningsväskan sen begav vi oss till gymmet,har inte tränat på 11 dagar så det var super skönt!
Blev 1 timme på crosstrainern,så det får bli en bra start till att komma igång ordentligt igen.

Nu ska det fixas lite kvällsmat,sen ska barnen i säng och jag ska lägga mig och läsa på till redovisningen jag har imorgon.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016