Det regnar köttbullar

Lugn start på dagen,Lejla vaknade kl 08 så då blev det täcke och kudde i soffan tillsammans med barnprogram. Tog två timmar sen var även Adina uppe.

Sen fick vi i oss lite lunch och begav oss till gymmet,barnen skötte sig jätte bra idag och sprang inte in och ut ur lekrummet var tredje minut,så det var jätte skönt.
Körde mage,rumpa lår så imorgon bitti kommer det nog inte kännas så skönt när jag ska ta mig ur sängen!

Drog oss hemåt efter ca 1 timme för att fixa maten och i köket känns det som jag stannade resten av eftermiddagen. Rullade köttbullar i förbannelse, köttfärsen tog aldrig slut. Men tillslut blev det ändå klart och nu smälter barnen maten fram en film,Det regnar köttbullar,mycket passande!

Ska väl försöka mig på att dra mig ifrån denna dator och börjar små städa lite,två kalas väntas denna vecka så det kommer vara mycket att stå i,bak åt både vänster och höger,hugaliga!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016