Har inte tid med detta

Vet att jag har varit sjuk,men det stoppar mig ändå inte från att ha känt mig värdelös dessa dagar.

Barnen vill leka och pyssla och måla men jag har absolut ingen ork och allt jag har orkat göra är att gå fram och tillbaka från badrummet,och bara genom det ha en puls på 140.
Att dom har behövt roa sig själva så gott gått och att dessa dagar mest har bestått av tv-tittande.

Tycker också att det är skit trist att behöva vara hemma den första veckan i skolan och missa nystartade kurser,samt grupparbeten där jag inte tillför ett enda öre av att ligga hemma i sängen. Hamna efter i både anteckningar och inlärning vilket för mig är en jätte viktig sak att ligga bra till i då jag inte har samma förutsättningar att ta igen hemma.


Känner även en press av att jag inte har kunnat träna på en vecka och antagligen inte kommer kunna börja träna ordentligt på minst en vecka till,att inte kunna nå mitt mål inom den tidsram jag satt och att ha denna abstinens efter att vilja träna.


Men måste försöka släppa lite på kraven och ta det lugnt då jag knappas tror att stressa över detta gör att jag blir friskare snabbare och kan komma igång med mina vanliga rutiner och få ihop vardagen igen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016