På äventyr

Klockan är strax 22:00 och jag ska snart krypa till kojs.
Barnen sover sen några timmar tillbaka, båda två var helt slut efter dagen och riktigt kämpade att hålla sig vakna i bilen hem.

Började iallafall dagen med ett träningspass på gymmet, fick bli crosstrainer i 60 minuter. Sen gick vi hem,duschade och åkte iväg till Marieberg en sväng.
Adina följde med Amir till Media Markt för att kolla på en Nintendo 3DS som barnen har tjatat om medan jag och Lejla gick in på gallerian och kollade efter saker till Adinas kalas nästa helg.

Gick runt och kollade lite i butikerna, hittade lite saker utöver det vi egentligen skulle ha, som två nya mössor till barnen och sen ett träningslinne till mig. Sen gick vi bara och strosa runt tills Amir var klar och hämtade upp oss.

Kom sen hem och fixade ihop en laxgryta snabbt till mig och barnen som smakade bra, fast barnen trodde det var kyckling trotts att jag sa ett flertal gånger att det var lax. Men men, huvudsaken att dom åt.
Men dagen har varit bra och även uttröttande, så nu kommer jag sova gott hela natten, hoppas jag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016