Ny livsstil

Har varit en lugn dag idag, barnen sov länge imorse så det var jätte skönt att få sova ut och vakna av eget intiativ.

Gick iväg till gymmet en sväng vid två tiden och stannade där i ca 1 timme. Körde lite crosstrainer för att sedan gå över till att köra lite styrkeövningar, blev mycket fokus på rumpan och armarna idag. Avslutade med att springa i 20 minuter på löpbandet innan jag for hem igen.

Är så skönt att kunna gå iväg till gymmet och bara vara själv en stund, rensa tankarna och göra något jag verkligen älskar att göra. Träningen har blivit ett starkt intresse hos mig det senaste året och jag tycker det är så skönt och roligt med alla dessa övningar och se hur mycket man har utvecklats sen man började.
Så det är verkligen en ny livsstil för mig och något som jag kommer fortsätta att utveckla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016