Nytt år och nya utmaningar

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här,har haft så mycket annat för mig att det inte har kommit till tids att slå sig ner och skriva några rader. Men nu har jag tänkt att förbättra mig lite på den biten,kan väl kalla det ett nyårslöfte ;)

Ett nytt år nu då,2013,detta året kommer bli ett bra år,det känner jag på mig.
Tar studenten till sommaren och sen får vi se vart vinden tar mig,mina förhoppningar är ju såklart att komma in på universitetet,kommer söka både till sjuksköterska och lärare. Sen får vi se vilken jag kommer in på och kommer jag in på båda,ja då får jag ta det valet då.
Kommer jag inte in på något så känns det iallafall skönt att veta att jag har någon slags back-up, och då tänker jag ju såklart på jobbet,även fast det bara är timvikariat så kan man ju få ihop många timmar ändå och känna sig lite mer säker när det gäller inkomsten.

Men som sagt kommer nog detta året bli bra,nya utmaningar och en ny framtid väntar,efter 3 år i skolbänken så är jag äntligen klar med grundutbildningen och nu väntas mer utbildning eller arbetslivet. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016