iPhone 5s

Igår kom den, min nya vän, den som ska ersätta min forne följeslagare. Innan min Samsung så hade jag endast haft en annan smartphone och det var iPhone, både 3: an och 4:an. Och de två var jag nöjd med, förutom att själva telefonen blev seg mot slutet, och det var då jag bytte till Note II.

Så nu när det var dags att inhandla en ny mobiltelefon så fick det faktiskt, återigen, bli en iPhone. En iPhone 5s.

Nu har jag bara haft den i en dag, men so far so good. Jag hade ju kvar mitt gamla applekonto så när jag kopplade in telefonen i datorn så kom alla kontakter och appar upp som jag hade i min förra iPhone. Väldigt smidigt måste jag säga. Den är även väldigt lätt och smal så äntligen kan jag skriva på telefonen med en hand, vilket jag inte kunde med Note då den var så stor gentemot mina små händer.

Så hittils bara pluspoäng och jag är nöjd över valet att byta telefontillverkare.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016