Träningskläder

Har ätit mat och pluggat lite, Lejla har gått och lagt sig för natten men Adina är fortfarande uppe, hon ligger i våran säng och kollar på Aristocats.
Amir och jag har hållit på och plockat runt lite här hemma och gjort det lite mer beboeligt då det kommer någon imorgon och kollar på lägenheten. Så nu ser det lite finare ut iallafall.

Sitter och kollar lite på diverse sidor efter bra träningskläder då jag inte har något annat än ett par mjukis byxor, letar även efter ett par bra träningskor då jag får skoskav av dom jag har. Har alltid haft svårt att hitta ett par bra träningsskor, men det kan nog också bero på att jag är för snål att lägga ut 1500:- på ett par skor till mig även fast dom oftast sitter och känns bäst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016