2012-01-24

God morgon god morgon.

I morse då var det verkligen segt att gå upp och Amir var tvungen att gå kl 07:00 så han hann med tåget. Men han var snäll och gick upp med barnen och gav dom frukost och fixade i ordning dom så innan han gick väckte han mig så jag bara behövde fixa i ordning mig själv och sen lämna barnen på dagis för att sist gå till skolan.
Så jag fick sova en liten stund längre än vad jag annars får,så det var super skönt och väl behövt idag.

Igår var vi in till Marieberg och handlade, stor handla mat på Willys så nu är frys/kyl/skåp fullproppade. Men det blev sent och vi kom inte hem fören kl 20:00 på kvällen så barnen fick lite smörgås och kräm sen bums i säng.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016