Hallå underbara förkylning!

Det jag kände under hela helgen har nu brutit ut, taggtråd i halsen och bomull i näsan, är totalt genomförkyld. Känner lite ångest över detta då jag verkligen inte har tid med att bli sjuk nu så här nära inpå flytten och allt och ännu värre vore ju om barnen också blir genom förkylda.

Sitter just nu med en stor varm kopp med te med honung och inväntar att gå till skolan respektive dagis. Barnen sitter och kollar på Disney Junior och är förvånansvärt lugna, dom är väl också trötta och sega idag så därför får dom ha på sig sitt mjukis ställ från Adidas idag, lite små mysigt att gå runt med på dagis och lätt och leka i.

Men nu ska jag samla det sista av min energi och börja fixa i ordning mig lite smått så jag iallafall ser friskare ut än vad jag känner mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016