I'm singing in the rain

Hemma efter en relativt kort dag i skolan då jag bara hade två lektioner,social omsorg och psykologi. Fick tillbaka provet idag som vi gjorde innan lovet i psykologi och jag vet ett VG,så det är jag nöjd med,dessutom gick det inte att få ett högre betyg än VG på detta prov. Så då måste man väl vara nöjd.

Hämtade barnen på dagis efter skolan och dom hade haft det bra,dom hade varit ute på förmiddagen så de mesta av kläderna hängde i torkskåpet,det har ju regnat i princip hela dagen och gården var fulles vattenpölar som barnen skulle hopa i, så då är det klart att dom blir blöta.

Snart ska jag börja med maten,idag blir det fylld lövbiff,potatisklyftor och sallad. Sen efter maten är sängdags för dom små liven och då ska jag sätta mig och plugga en liten stund tills klockan 20:00 då det blir Masterchef på tv och en skål med färsk frukt och vispgrädde.

Kommentarer

  1. Det är ovanligt att vara gift vid din ålder, men nice att du har mannen i ditt liv och 2 gemensamma barn. Önskar att fler kunde ha det så, för nuförtiden är det mest unga ensamstående morsor. Btw, fin blogg. Ha en trevlig torsdag!

    SvaraRadera
  2. Skrev en lång kommentar förut, men den verkade försvinna :o

    Anyway, skrev bara att du har en fin blogg osv. :)Hoppas du får en fortsatt bra torsdag.

    SvaraRadera
  3. Supertjusig blogg! ^^,

    Ta gärna en titt in i min blogg oxå så du inte går miste om nåt!
    Bloppisar
    Shopping
    Inredning & Design
    Vardagslivet som den spralliga rockabilly bruden i den propra skruden! Med barn, man & katt som bjuder de flesta på ett gott skratt!
    Musik
    Och mycket mycket mer!
    Hoppas vi ses! ^^,

    ♥//Mamaizon
    http://nattstad.se/mamaizon

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016