Sommarlov

Då har jag och tjejerna tagit sommarlov och vi kommer vara hemma ända till mitten av augusti. Så himla skönt med några månader av avslappning och bara njuta av sommaren innan allvaret börjar igen. Då är det inte bara jag som börjar skolan igen utan även Adina som börjar förskoleklass, min stora tjej! Amir joinar oss med semester i mitten av juli och då blir det att fara ut på lite äventyr. Det som är klart hittills är iallafall en tur till Kolmården och Astrid Lindgrens värld, sen får vi se vad mer vi hittar på.

Känner mig både lättad och lite stolt (om man nu får vara det?) över att ha klarat första året på universitetet. Det har varit stressande och tufft ibland men jag klarade mig igenom det tack vare vårt team work. Att hjälpas åt med allt som det innebär här hemma och ibland ta lite av det större lasset när exempelvis jag behöver tentaplugga har varit avgörande. Men att ha kvar känslan av att jag verkligen har gjort rätt val i yrkesdjungeln känns fantastiskt och jag längtar tills jag är färdigutbildad och får börjar jobba!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016