Veckans höjdpunkter

Då var det söndag igen då, vi har nyss kommit hem från dansskolan och barnen sitter nu och äter kvällsmat innan läggdags. Denna vecka har gått super fort och jag har varit helt dagvilsen hela veckan lång, trott att det är tisdag när det är onsdag och så vidare.

Har förövrigt hunnit vara med i NA, en mindre rolig historia. Var tydligen en reporter på brandstationen i onsdags när vi hade vårat slutprov som var där och smygfotograferade lite. Usch och fy, mindre smickrade bilder fanns i det reportaget!

I fredags var det även dags för min födelsedag, hela 22 år gammal blev jag och det känns som om jag nyss var 16 år! Mina föräldrar kom och hämtade barnen på eftermiddagen och så sov dem där tills på lördag så jag och Amir kunde gå ut och äta lite och bara vara. Kom hem och däckade direkt i sängen.

När barnen kom hem på lördagen hade de med sig Adinas scendräkt som min syster hjälpte mig att sy då jag inte äger någon symaskin. Och det blev helt otroligt bra, hon kommer se ut som en liten stjärna på dansgolvet! Så nu är det bara den eviga väntan tills dansuppvisningen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016