En fin vårdag i Örebro

Efter dagens studier så drog jag och Becca in till Örebro för en liten shoppingtur. Hittade dock inget till mig själv, var först och främst ute efter en ny vårjacka men det finns ju absolut inget i min smak, så får nog gå in på internet för den jakten.
Hittade i alla fall en del saker till barn, bl.a. nya stövlar och shorts till Adina. Är inte riktigt säsong för shorts ännu men jag tyckte dom var så himla söta att jag var tvungen att köpa dom,vågade inte riskera att dom har tagit slut när det är dags att inhandla sommarkläder.

Sen tog vi lite lunch på Wayne's Coffee och åt varsin jätte god grillad ciabatta. Dock kan jag tycka att de har väldiga överpriser, tex en liten mugg apelsin juice för hela 35:-, där kom snål-Emma fram. Så jag kommer nog inte äta där något mer.

Hade hur som helst en trevlig dag, blev lite varmt fram mot dagen att springa runt i vårvärmen med en tjock vinterjacka. Så jag måste verkligen till att hitta en vårjacka nu!





Kommentarer

  1. Vilka fina stövlar! :) Shortsen också för den delen! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016