Om ändå tiden kunde flyga förbi

Trött är bara förnamnet på vad jag är idag,om det beror på att det blir mörkt redan kl 16:00 ute eller att jag är slutkörd för stunden,det vet jag inte.
Det är hur som helst många bollar i luften just nu,skolan har börjat igen efter 5 veckors praktik så nu är det tillbaka till plugg,plugg,plugg och sen har jag även en hel lägenhet att packa ihop inför den kommande flytten.Svårt bara att bestämma vad som ska packas ner redan nu som vi inte behöver i någon vecka framåt,men det har fått blivit mest ut rensning ur alla dess skåp och lådor som är så kallade "kasta ner allt i "-låda.Dom lådor och skåp som man bara kastar in saker som man inte vet vart man vill ha dom eller när man snabb städar och bara vill få undan skiten.
Men dom ställena kan vara ganska roliga att städa ur för då hittar man saker som man har saknat men inte vetat vart det har tagit vägen eller så hittar man något man inte ens visste man hade.

Hur som helst är det en del jobb kvar,men källarförrådet är åtminstonde ur städat och klart,så där står bara kartonger med de sakerna som jag hittills lyckats packa ihop.
Om bara tiden kunde gå snabbare,vill flytta redan nu och lämna den här lägenheten och grannarna bakom mig och aldrig igen sätta min fot i en av dessa lägenheter igen.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016