Nya skolregler

Skola idag då som i vanlig ordning,inget kul där att berätta.Förutom då att jag inte längre får äta någon skollunch om jag inte betalar varje dag då jag är 20 år,ny korkad regel,och det finns verkligen ingen chans att jag tänker betala 50:- om dagen för att äta en skolmat som smakar pyton som man bara äter för att inte vara hungrig resten av dagen.Så hädan efter så får jag väl ta med mig nått till skolan och äta på lunchen och sen äta något när jag kommer hem.Eller så får jag cykla hem på lunchen och äta.
Roliga regler skolor kommer på nu förtiden.

Hemma är det som vanlig,kom hem vid 16:00 och påbörjade då maten,blev pepparbiff,klyftpotatis och bearnaisesås.Har sen dess suttit och skrivit klart alla skolarbeten jag har så då är det undanstökat,super skönt!

Nu sover iallafall barnen och Amir sitter och ber mig att åka iväg till affären och köpa godis,får väl se om det kommer ske eller ej.Men ska iallafall bara ta det lugnt resten av kvällen och sen gå och sova tidigt.

Kommentarer

  1. Hej!
    Jag går också på Alleskolan och gillar inte heller den nya regeln på skolan.
    Jag tycker alla som går pluggar på alleskolan ska ha rätt att äta där gratis oavsätt vilken ålder man har.
    //Catta

    SvaraRadera
  2. Ja,det håller jag med om.
    Dom har ju infört regeln för att det är så många som kommer och äter i skolmatsalen som inte ens går i skolan,det är bara synd att vi ska bli lidande av det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016