11/11-11

Seg dag idag och en himla massa cyklande.Idag var det en av dess jobbig dagar då jag har en lektion först på morgonen,sen ingen fören på förmiddagen och sen den sista lektionen.Så dom dagarna brukar jag cykla hem så länge istället för att sitta och uggla i min ensamhet,så det blev totalt 6 vändor fram och tillbaka.Det är bra för benen det.

Hämtade barnen på dagis gick sen och handlade på netto,fick bli korvstroganoff och ris idag,snabbt och simpelt,men gott.Barnen åt och kladdade en del sen fick dom kolla på Hitta Nemo innan sängdags,men Lejla orkade inte hålla sig vaken hela filmen utan somnade ungefär halvvägs in.
Nu ligger iallafall båda och sover och jag har krupit ner i soffan med feber och zappar på tvn.Min andra hälft cyklade iväg till Ica för att köpa Ben&Jerry's till mig och sen blir det idol.

Imorse när jag skulle cykla iväg till skolan så fick jag syn på denna fina skapelse som trädet ovanför hade skapat med hjälp av vattendroppar på min sadel. Klart man blir lite piggare och gladare då.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016