Trött,tröttare,tröttast

Sitter här klädd i mina träningskläder efter som jag inte orkade byta om efter idrotten,är ändå min sista lektion på dagen så då kan jag lika bra duscha och byta om hemma.
Tog även på mig mina idrottsskor för första gången och fy vilken skoskav jag har nu.

Adina verkar trött,för hon springer runt här och gnäller för allt och inget.Känner att jag också skulle behöva sova,men om jag lägger mig nu kommer jag inte kunna somna ikväll.

Ska strax iväg och hämta Lejla hos farmor,saknar mitt lilla busfrö.

Kommentarer

  1. Hejhej! Gillar din blogg tycker att du blandar ut texterna bra och har fina bilder. Keep on working!:) Allt fint med dig annars då? :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. åh så söt bild!! :)
    kram!
    ps. har en frågestund på bloggen, ställ gärna en liten fråga, vore jättesnällt :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016