Lugn morgon

Klockan är 09:00 och jag har precis lyckats kliva upp ur sängen.Är dessutom den enda här som är vaken.
Amanda och Gabriella ligger i soffan och snarkar,Adina ligger i sin säng och Amir & Lejla ligger i våran säng.
Slog precis på en disk som är klar om 20 min.Ska alldeles strax börja plocka fram lite frukost och njuta av att det för en gångs skull är lugnt och skönt hemma.

När jag har ätit klart ska jag ta på mig jackan och stövlarna och bege mig ut i regnet för att gå till Lidl och köpa pasta och soltorkade tomater till maten i eftermiddag.

Kommentarer

  1. Men vad konstigt, för det har jag aldrig blivit... Då hade jag redan lagt upp det i min blogg. Kanske är det för att jag registrerade mig i kön för typ ett halvår sedan? Förlåt om det blir krångligt nu men kanske kan vi testa med min andra mailadress josefinfin@home.se istället?

    Ber om ursäkt för att det inte fungerade trots att jag inte rår på det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

25 år

Den stora äggjakten 2016

Valborg 2016